Wszystko na temat treningu brzucha

Widoczność przekazu reklamowego

Skuteczne promowanie się w internecie, jeśli nie posiada się odpowiedniego doświadczenia, jest trudne. Zazwyczaj wydawcy dobierają nieodpowiednie formy treści reklamowych: bannerów, linków tekstowych itd. Internauci są bardzo uodpornieni na wszelkie zbyt nachalne sposoby reklamowania się. Bardzo szybko zauważają próby manipulacji, zaś zbyt agresywne bannery reklamowe wzbudzają w nich agresję.
Strona internetowa jest o wiele bardziej interaktywna niż klasyczna gazeta. Przede wszystkim mamy możliwość umieszczania ruchomych elementów. Wiele stron, na których zamieszczanych jest wiele reklam, wyglądają niczym świąteczne choinki obwieszone wielką różnorodnością bombek i lampek. Dobrze jest się więc zastanowić jaką strategię będziemy obierać podczas swojej kampanii reklamowej.

Przede wszystkim należy odpowiedzieć sobie na pytanie czym skusimy internautę do tego, aby kliknął na nasz banner. Przede wszystkim powinien być on świadomy gdzie go ów odnośnik zaprowadzi. Wszelkie wprowadzanie w błąd potencjalnego klienta bardzo źle wpływa na jego postrzeganie naszej firmy.

Niekiedy warto jest ograniczyć się do zwykłego, prostego przekazu w formie tekstowej. Na tle dużej ilości kolorowych bannerów coś statycznego, stonowanego, niekiedy może się wyróżnić bardziej, niż fantastyczna animacja. Niekiedy jednak zostaniemy zepchnięci z pola widzenia przez lepiej skonstruowane wizualizacje.

Przede wszystkim powinniśmy pamiętać o tym, aby dokonywać indywidualnego doboru formy bannera promocyjnego dla każdej kolejnej witryny indywidualnie.

By: admin