Wiele komentarzy na temat reklam słyszy się zwłaszcza podczas oglądania telewizji. Niektóre spoty nazywane są dobrymi, inne słabymi. Czy jest to jednak wymiernym wskaźnikiem, czy dana reklama jest skuteczna? Zdecydowanie nie. Nawet spot uważany przez widzów za bardzo słaby może być bardzo skuteczną formą promocji.
Przede wszystkim należy zastanowić się co jest wyznacznikiem jakości spotu reklamowego. Jaki jest cel emitowania danego filmiku. Jest nim, przede wszystkim, nakłonienie klienta do zakupu usługi lub produktu, ewentualnie sama promocja marki i budowanie jej wizerunku na rynku. To, czy dana reklama będzie wzbudzała zachwyt, czy też raczej irytację, jest już kwestią drugorzędną.
Jeśli mamy wymienić jakąś reklamę, która według nas jest dobra, na myśl zazwyczaj przychodzą nam spoty kojarzące się z pozytywnymi emocjami. Niestety bardzo często jest tak, że pamiętamy fabułę reklamy, jednak zupełnie nie jesteśmy w stanie sobie przypomnieć jaka marka jest tam promowana. Sam spot, nawet jeżeli jest dobrze postrzegany przez odbiorców, będzie słabą reklamą, jeśli nie będzie spełniać swojego podstawowego celu.
Reklama telewizyjna jest tutaj jedynie przykładem. Można odnieść się w ten sam sposób do każdego rodzaju reklamy, także tej internetowej. Medium czy nośnik przekazu ma tutaj znaczenie drugorzędne.
bo demokrację mamy mldeainą.Ale najważniejszy jest brak kierunku. Jedynym czytelnym postulatem jest legalizacja miękkich narkotykf3w.PiS to partia zachowująca się niegodnie, ale na swf3j oślizły sposf3b logicznie. Kiedy pojawia się jakiś tabloidowego kalibru nius (jak minister „cieciujący” u Niemca) pisowcy wydają kasę na kreskf3wkę wykorzystującą ksenofobiczne skojarzenia.Kiedy PO wprowadza rozwiązania, ktf3re ciężko odczują pacjenci i pracownicy, SLD nie rusza z kampanią, lecz kręci nosem, o ile ktoś pod ten nos podstawi mikrofon.